Utolsó kommentek

  • jekyll-fan (hjiezkif): Főzést és Bébiszitterkedést vállalunk (de nagyon szívesen mennénk és megyünk bárhova, imádjuk a gy... (2009.11.20. 21:22) Megszületett
  • beo: szia! Rátok találtam, ha nem gond olvasnálak, és nagyon gratulálok a babához, szinte minden terhes... (2009.02.17. 10:34) A második csík
  • várakozó: A Kaáliban 3 hónapot kell várni. Legalábbis nekem annyit kellett. A konzultációra viszonylag hamar... (2008.12.06. 09:54) Akkor kezdődjön
  • Szilvi: Szia! Olvastam a blogodat annyira jól leírtad a dolgokat! Nekem az lenne a kérdésem:Mennyi időt ... (2008.11.29. 06:18) Akkor kezdődjön
  • Utolsó 20

Annáért

Gyermeket szeretnénk. Az orvostudomány mai állása szerint erre igazi esélyünk csak akkor van, ha belevágunk a lombikprogramba. Hát, mi belevágtunk. A naplóm arról szól, hogy mivel is jár ez az egész.

Petiért

2012.02.02. 22:39 | várakozó | Szólj hozzá!

Hát, elkezdődött a második fejezet... 

2012. január 27-én elmentünk a fagyibabákért. 

Tudom, írni kellett volna a kezdetekről is. Arról, hogyan jutottunk el idáig, de nem tettem. Munka, és gyerek mellett az ember lányának már nincs annyi ideje arra, hogy mindent leírjon.

Legalább arról írhattam volna, hogy mennyire izgultam, hogy felébredjenek a málnácskák. Arról, hogy a szívem a torkomban dobogott, amikor hívtam a labort, hogy megtudjam, lesz-e kit beültetni. Lett. Mindketten átvészelték a fagyasztást, és a felengedést is. 

Viszont most nagyon örülök, hogy annak idején olyan lelkiismeretesen írtam ezt a naplót. Mert most előre tudom, mi után, mi jön. Túl vagyok az éles szurkálásokon, és most már a tompább hasogatásokat érzem. Ezért gondolom, hogy most is sikerült. Itt van a hasamban Petike. Ma megvettem a tesztet. Néhány nap, és tesztelek...

A bejegyzés trackback címe:

https://anna2008.blog.hu/api/trackback/id/tr644054917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: embrió transzfer szurkálás fagyibaba fagysztott
süti beállítások módosítása