Utolsó kommentek

  • jekyll-fan (hjiezkif): Főzést és Bébiszitterkedést vállalunk (de nagyon szívesen mennénk és megyünk bárhova, imádjuk a gy... (2009.11.20. 21:22) Megszületett
  • beo: szia! Rátok találtam, ha nem gond olvasnálak, és nagyon gratulálok a babához, szinte minden terhes... (2009.02.17. 10:34) A második csík
  • várakozó: A Kaáliban 3 hónapot kell várni. Legalábbis nekem annyit kellett. A konzultációra viszonylag hamar... (2008.12.06. 09:54) Akkor kezdődjön
  • Szilvi: Szia! Olvastam a blogodat annyira jól leírtad a dolgokat! Nekem az lenne a kérdésem:Mennyi időt ... (2008.11.29. 06:18) Akkor kezdődjön
  • Utolsó 20

Annáért

Gyermeket szeretnénk. Az orvostudomány mai állása szerint erre igazi esélyünk csak akkor van, ha belevágunk a lombikprogramba. Hát, mi belevágtunk. A naplóm arról szól, hogy mivel is jár ez az egész.

Már jobb

2009.04.16. 15:57 | várakozó | Szólj hozzá!

Utánanéztem tehát, hogy mi mindent tehetek a vizesedés ellen.

Próbáltam minél kevesebb sót enni. Mondjuk, eleve nem eszem sósan, de még azt is visszafogtam. Sokszor feküdtem felpolcolt lábakkal. Meg szedtem homeopátiát is. Így aztán egész jól lement rólam a víz.

A bejegyzés trackback címe:

https://anna2008.blog.hu/api/trackback/id/tr111068937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása