Utolsó kommentek

  • jekyll-fan (hjiezkif): Főzést és Bébiszitterkedést vállalunk (de nagyon szívesen mennénk és megyünk bárhova, imádjuk a gy... (2009.11.20. 21:22) Megszületett
  • beo: szia! Rátok találtam, ha nem gond olvasnálak, és nagyon gratulálok a babához, szinte minden terhes... (2009.02.17. 10:34) A második csík
  • várakozó: A Kaáliban 3 hónapot kell várni. Legalábbis nekem annyit kellett. A konzultációra viszonylag hamar... (2008.12.06. 09:54) Akkor kezdődjön
  • Szilvi: Szia! Olvastam a blogodat annyira jól leírtad a dolgokat! Nekem az lenne a kérdésem:Mennyi időt ... (2008.11.29. 06:18) Akkor kezdődjön
  • Utolsó 20

Annáért

Gyermeket szeretnénk. Az orvostudomány mai állása szerint erre igazi esélyünk csak akkor van, ha belevágunk a lombikprogramba. Hát, mi belevágtunk. A naplóm arról szól, hogy mivel is jár ez az egész.

Egy dobogó szivecske

2008.11.27. 18:58 | várakozó | Szólj hozzá!

Már nagyon vártam a hétfői ultrahangot. Kíváncsi voltam, hogy hányan vagyunk, de még jobban arra, hogy minden rendben van-e.

Jelentem minden rendben van, és egy szivecske dobogott a szívem alatt. :-) Olyan jó volt látni az édes dobogó szivecskét. Anna 5 mm hosszú. :-) Persze, még nem tudják megmondani a nemét, de én tudom, hogy lány. :-)

Hétfőhöz képest két hét múlva megyek újra. Azt is nagyon várom. :-)

Velem nagyjából minden rendben. Émelygek kicsit úgy egy hete, de szerencsére hányni még nem hánytam. Ennek nagyon örülök, mert nagyon utálok hányni.

Egyre kevésbé jó rám a farmerom. Reggel ugyan még be tudom gombolni, de aztán egész nap úgy ülök az irodában, hogy ki van gombolva. Ki gondolta volna, hogy az ember hasa már akkor megnő, amikor a gyerek még szinte semmi helyet nem foglal el.

A bejegyzés trackback címe:

https://anna2008.blog.hu/api/trackback/id/tr59791887

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása