Utolsó kommentek

  • jekyll-fan (hjiezkif): Főzést és Bébiszitterkedést vállalunk (de nagyon szívesen mennénk és megyünk bárhova, imádjuk a gy... (2009.11.20. 21:22) Megszületett
  • beo: szia! Rátok találtam, ha nem gond olvasnálak, és nagyon gratulálok a babához, szinte minden terhes... (2009.02.17. 10:34) A második csík
  • várakozó: A Kaáliban 3 hónapot kell várni. Legalábbis nekem annyit kellett. A konzultációra viszonylag hamar... (2008.12.06. 09:54) Akkor kezdődjön
  • Szilvi: Szia! Olvastam a blogodat annyira jól leírtad a dolgokat! Nekem az lenne a kérdésem:Mennyi időt ... (2008.11.29. 06:18) Akkor kezdődjön
  • Utolsó 20

Annáért

Gyermeket szeretnénk. Az orvostudomány mai állása szerint erre igazi esélyünk csak akkor van, ha belevágunk a lombikprogramba. Hát, mi belevágtunk. A naplóm arról szól, hogy mivel is jár ez az egész.

5 napos málnácskák lesznek

2008.10.25. 12:24 | várakozó | Szólj hozzá!

Ma reggel megtudtam, hogy hétfőn - öt naposan - fogom visszakapni a sejtecskéket, ugyanis szépen fejlődnek a drágák.

Velem volt egy kis gond tegnap. Felment a hőmérsékletem. Nem volt láz, de majdnem: 37,7 celsius fok. Bevettem egy lázcsillapítót, de nem igazán akart lejjebb menni. Ma reggelre szerencsére azért lement, és 37 alatt van. Ezért aztán még jobban örültem annak, hogy csak hétfőn lesz az embrió transzfer. Persze a szakirodalom szerint is sokkal jobb így, hogy öt napig kint vannak az embriók. Akkor nagyobb esélyük van a beágyazódásra, mert a természetesen fogant babák is akkor érnek a méhbe, addigra készül fel az anya méhe a befogadásra.

Egyszóval a majdnem lázon kívül eddig minden a lehető legjobban halad.

A bejegyzés trackback címe:

https://anna2008.blog.hu/api/trackback/id/tr91730920

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
Címkék: 5 láz majdnem embrió napos transzfer
süti beállítások módosítása