Utolsó kommentek

  • jekyll-fan (hjiezkif): Főzést és Bébiszitterkedést vállalunk (de nagyon szívesen mennénk és megyünk bárhova, imádjuk a gy... (2009.11.20. 21:22) Megszületett
  • beo: szia! Rátok találtam, ha nem gond olvasnálak, és nagyon gratulálok a babához, szinte minden terhes... (2009.02.17. 10:34) A második csík
  • várakozó: A Kaáliban 3 hónapot kell várni. Legalábbis nekem annyit kellett. A konzultációra viszonylag hamar... (2008.12.06. 09:54) Akkor kezdődjön
  • Szilvi: Szia! Olvastam a blogodat annyira jól leírtad a dolgokat! Nekem az lenne a kérdésem:Mennyi időt ... (2008.11.29. 06:18) Akkor kezdődjön
  • Utolsó 20

Annáért

Gyermeket szeretnénk. Az orvostudomány mai állása szerint erre igazi esélyünk csak akkor van, ha belevágunk a lombikprogramba. Hát, mi belevágtunk. A naplóm arról szól, hogy mivel is jár ez az egész.

A tevékenykedhetnék

2008.10.15. 12:09 | várakozó | Szólj hozzá!

Én nem tudom, hogy attól vagyok-e egyre feszültebb, hogy közeleg a punkció, vagy a hormonoktól, de egyre kevésbé bírom magamat visszafogni. Rendszeresen hamarabb ébredek, mint ahogy megszólalna a telefonunk ébresztő jelleggel. Ma reggel már hat előtt felébredtem. Néztem a férjemet, amint mellettem szuszog. Nem akartam felébreszteni, de azt nem bírtam ki, hogy ne érjek hozzá. Szerencsére nem reagált semmit, csak aludt tovább. Egyfolytában tevékenykedhetnékem van. A munkahelyemen pillanatok alatt végzek a dolgaimmal. Otthon is fele annyi ideig tartott, hogy lekönyveljem az ügyfeleim negyedéves anyagát, mint máskor. Aztán amikor mindennel végzek, nem bírom megállni, hogy ne olvasgassam mások lombikos naplóit. Azoktól aztán egyre jobban parázok, mert ugye mindenki leír részletesen mindent. A rossz dolgokat is. Tudom, hogy ki kéne kapcsolni az agyamat ebből a szempontból, de nem megy. Annyira szeretnék már túlleni az egészen. Aztán azon is aggódok, hogy hogyan fogom beadagolni a munkahelyemen a szabimat, amit még ma sem tudom, hogy mikorra kéne kivennem. Szóval egyre kevésbé bírok magammal.

Végülis nem hívtam reggel senkit, csak simán bedtam magamnak a Merionalt, este meg Gonal-F-ezek. És jöjjön, amit a sors akar!

A bejegyzés trackback címe:

https://anna2008.blog.hu/api/trackback/id/tr12715088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása